Käre bror stor!

Imorrse vaknade jag av att jag fick sms(....jag tänker lämna tiden utebliven) från ingen annan än min bror!

Han och flickvänn Jenny befinner sig i australien.
Dom kommer att vara där tills efter jul...!
Detta innebär alltså att han inte kommer att frossa i julmat så som vi normalt brukar göra.
Det finns ju fördelar med, som att slippa slåss om älgbullarna....fast å andra sidan hör ju de till...
Se på "Kan du vissla Johanna" utan att bror repeterar femtio gånger hur lik han är våran morfar.
Fast de hör ju oxå till...

..Ja lite konstigt kommer de kännas...

Jag saknar dig bror.


Kommentarer
Postat av: Suss

Det gör jag också! Saknar alltså! Jag ska försöka pressa i mig hans del av älgbullarna så det inte känns alltför obekant för dig min kära dotter! Mamma

2008-12-08 @ 16:31:36
URL: http://leontina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0