Ännu en dag

Den här dagen har gått lika fort som alla andra sen lille Vicke kom.
Zano har äntligen kommit ut ur garderoben och bor på sängen tillsammans med Athi och Indra i tryggt förvar.
Skönt!
Desmond njöt dock mer av utsikten från mitt fönster

Igår var de playdejt med Dennis och Desmond.
Desmond njöt dock mer av utsikten från mitt förnster.
Vicke gjorde allt han kunde för att få Desmond att leka med honom men icket.

Nå väl, de blir kanske lättare när vi hittat nått bra ställe där dom kan springa lösa.

Jag och mor var och handla idag, så nu har Vicke fått ett fint halsband och koppel med reflex.
De skär inte in i händerna på mig heller så de är ju onekligen skönt.

Ja då var de dags att gå ut igen.


Kommentarer
Postat av: Josefin

haha... han är inte liten du!

2008-11-22 @ 09:39:07
URL: http://starich.blogg.se/
Postat av: Josefin

man ser ju lite mer vad man har för kokböcker då iaf. Sen vet ja inte om ja kommer använda dom mer för att dom står nämre ;)

2008-11-23 @ 19:06:20
URL: http://starich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0