Jesus!

Jag har läst allt man kan om hundar, speciellt om min ras mellan pinscher, jag har kollat valp böker och jag har velat haft denna underbara hund i 3 år.
När han nu äntligen är hos mig måste jag bara säga....folk know shit!
De är inte alls samma sak som man tror de ska bli, visst jag är inte så naiv att jag trodde att de skulle va exakt lika, men lite förberädd trodde jag i alla fall att jag skulle vara.

Jag beundrar er alla som har barn!
Hur fan orkar ni?!
Jag har nog aldrig varit så trött.
Idag lyckades jag ta en dusch, innan dess har håret varit flottigt och äckligt, jag skulle lika gärna kunna haft en baby spya på axeln oxå.
Igår var jag överlycklig att jag han med att sminka mig innan han behövde ut igen.

Men hur som, tolka de rätt, jag skulle göra om de vilken dag som helst!
Han är så sjukt underbart!
Jag kan inte föreställa mig livet utan honom.

Hur kunde jag någonsin röka?

Ja, då var de dags att gå ut igen...för 3e gången idag...och då är kl bara halv 8! oh yeah!


Kommentarer
Postat av: charlotta

hehe.. ska bli kul o träffa din bäbis snart... men först måste jag på semester.. hörs snart!

2008-11-14 @ 23:00:40
URL: http://candykills.blogg.se/
Postat av: Suss

Jag bara älskar dig mer för varje dag som går. ÄLSKADE UNGE som är MIN unge!!!!!! Och det är faktiskt matten jag pratar om, inte hunden. Han är också mumsig, men icke jämförbar med sin matte!!Tack för att du finns i mitt liv mitt barn! (Det blev djupt det här, men skriver man och är som du blir det så)Puss o kram från din mamma

2008-11-14 @ 23:10:29
URL: http://leontina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0