Måndag

Precis som alla andra så älskar jag med måndagar.
Så otroligt underbart de är att kliva upp och innse att en ny dag gryr och man faktist inte får ligga i sängen till kl 15.
Nog för att jag jobbade den givande helgen (ja jag vet att jag tjatar) så de borde väl egentligen inte vara någon skilland kan man väl tycka?!
Men de är helt fel, bara för att man jobbar helg betyder inte de att man jublar efter en ny vecka då man dessutom ska jobba till kl 20.15. (vilket innebär att jag inte är hemma fören kl 21.)
Imorron är jag i alla fall ledig, så då ska jag minnsan ligga i sängen forever!
Sen ska jag på jazz med min mamma! Yeay!

Gardinerna vart jättebra i alla fall....tror till och med jag ska behålla omtagen, yes pepole, jag gillar fan omtag!

Nä vafan, nu ska jag göra mig redo.
Nästa gång kanske jag ska ge mig på att ladda upp bilder....om kameran från telia nån gång kommer!!!

Adjö.


Kommentarer
Postat av: Suss

Älskade barn, svär inte så mycket, tungan kan svartna och ramla av........

Jag har köpt biljetter till imorgon! Puss

2008-11-03 @ 13:58:44
URL: http://leontina.blogg.se/
Postat av: jonki

men mor de är ju du som fostratt mig ;)

2008-11-03 @ 21:36:36
Postat av: Suss

Där fick du till det min lilla........hjärteunge! Jag kan också svära, men helst inte i skrift! Puss på dig!

2008-11-03 @ 22:38:27
URL: http://leontina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0