Sjukt stolt matte!!!

Igår var en stor dag för mig och Vicke.

Först skulle vi åka bil.
Mamma kom och hämtade mig och Vicke, och vi for till bista för att köpa nytt foder som Vicke tids nog ska byta till.
Veterinären var dock så stressad för han var tydligen mitt i en opreation (?!), när han kom ut och skulle hjälpa oss i affären.
Så de hela sluta med att vi fick 4 påsar gratis testfoder....men när jag kom hem och tog en närmare titt så visade de sig att de var helt fel foder för honom. Jaja, får fara tillbaka nån annan dag.

Därefter for vi och släppte av mamma hemma hos henne.
Vicke var alldeles underbar, han la sig helt enkelt och sov i baksätet! (!!!!)

Vi for hem och stoppa i oss lite mat, därefter begav vi oss till jobbet.
Först var de lite pirrigt.
Han morrade på min chef och Ida, men dom vart polare efter en stunds tålamod.
Jag lämnade honom ensam med ida i fikarummet.
Jag hörde några pip, men efter ca 5 min gav han sig och hade gått och lagt sig på sin plats!!
Jag vart överlycklig!

Därefter for vi till Willys för att handla, så då fick han va själv i bilen medans jag handla.
När jag kom ut väntade jag mig en hund studsande mot rutorna, men icket.
Han sov som en stock!
Gissa om jag vart stolt!

Och igår lärde han sig dessutom sitt, han kan de nästan.
Men han kan stanna och är jätte duktig på de.
Han är väldigt lättlärd.

Och katterna har börjat närma sig honom!

Imorron är jag/vi lediga, så då ska vi hitta nån gräsmatta (om de inte regnar) och träna lite klicker ute kanske =)

OH YEAH!

Kommentarer
Postat av: Suss

Hur kan man bara vara så söt och dessutom så duktig? Lille Vickehund!

2008-11-15 @ 18:41:00
URL: http://leontina.blogg.se/
Postat av: Josefin

Vad roligt att det går så bra för er! :)

Längtar efter att träffa honom! Han är ju så söt!!

2008-11-16 @ 09:55:27
URL: http://starich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0