Kina mat

Idag när mamma kom med bilen langa hon över en femhunka!
Tackar moder jord!

Givetvis fick jag storhetsvansinne och fick för mig att  jag hur mycke pengar som helst (och så får vi inte glömma att de va synd om mig som jobbade just denna otroligt givande helg oxå).
Så efter jobbet så drog jag iväg och köpte kina mat (måste dock skylla lite på Camillis som i princip tvingade mig att svänga, när jag i själva verket var påväg raka spåret hem).
Jag var så hungrig att jag inte kunde förmå mig att välja en liten ynka rätt (och så är jag ju så rik oxå) så jag skena iväg och beställde X antal (jag tror de räcker med X ).
Hur som helst, efter att ha kommit hem och dukat upp min lilla buffe, så var jag inte alls så hungrig efter bara några ynka tuggor...VAFAN liksom!!!
Så nu har jag fulla kylen av kina mat....inte för att de är fyskam men jaha?!, förra helgen orka jag mycke mer.
Jag är besviken.

Nästa lördag kanske jag ska till Camillis i stockholm.
Vi får väl se.

Nu ska jag fortsätta och se på min underbara film och pröva att sätta upp gardiner som jag tog hem från jobbet, yes i know, vem vill inte spendera en lördag som min ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0