Arga matte!

Idag vart jag faktist riktigt arg på Vicke.
Jag är så trött på att han skäller hela tiden så fort han ser en annan hund, och idag bara total brast de för mig.
Vi skulle gå på våran vanliga långpromenad i det fina vädret, och vad händer....vicke får syn på en hund och bara tok skäller, och inte fick jag stopp på honom heller.

Då brast de, "nej nu skiter jag i dethär" sa matte till hund och vände och gick hem.
Promenaden varade i ca 10 min iställe för 1,5 timme.

Nu har de lagt sig, och jag är inte arg på min lilla älskade Vicke mer!
Han har varit bedårande sen dess som att han vet att jag har en dålig dag haha.

Ahti och Indra fyller 3 år idag...snuttigullarna!
Dom fick fisk, de var mycket uppskattat, jag har tyvärr som vanligt lagt kameran på "ett säkert ställ" som mamma skulle ha sagt, som oxå fyller år idag.

Mamma kom med korv, märgben, köttfärs, kattsand och kattmat till sitt fattiga barn.
Tack mamma.
Hon hade med sig fick med så vi fikade på balkongen, mycket mysigt.

Imorron ska Vicke träffa sin nya hundvakt som ska ha honom en del nu....hoppas de går bra!

Hej hej

JA just ja, jag har fått en hoj! =D

Kommentarer
Postat av: Josefin

haha ja den är stor som attan!! Men ja tror det kan bli bra :) Ni får komma ut nån dag när det är fint väder så kan vi sitta i solen och grilla medans vicke han springa runt på tomten.

2009-04-28 @ 19:58:53
URL: http://starich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0