Vår!

Jag och Vicke var på långpromenad idag...som alltid.
Men denna gång med kameran!

Pinnar är nått han har fått för sig är roligt nu för tiden, synd bara att matte vägrar kasta dom ;)





Sen hängde jag, Indra och Vicke på balkongen.




Indra älskar balkongen...


...speciellt när pälspläden kommer med ut.


Vicke gillar att kika på allt som rör sig utanför...


Men efter ett tag räcker de med att njuta i solen (speciellt som matte blir tokig om jag skäller)


Så är de ju lördag och då burkar Vicke få sitt lördags godis i form av märgben.


För att dagen skulle vara komplett så måste ju nått tuggas sönder när matte fixar håret eller nått annat tråkigt.
(gissa om jag fick magont när jag såg vad han höll på med! Tur han bet av rakbladet först och tyckte de va ointressant)


Efter en sådan dag är en liten Vicke hund helt slut.


God natt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

JA suck! Darko åt upp min telekommander med kretskort och allt och kackerlacksbekämpningsmedel!!!! som är jättegiftigt - han rapade lite slött när vi hade åkt akut till veternären och verkade bara må bra av det.



Sedan läste han väldigt ingående (sönder) alla mattes favoritböcker (om hundar) men det var ju mindre skadligt (för honom alltså)..........

2009-04-05 @ 09:27:48
Postat av: Josefin

oh... tur att det gick bra med leksaken som inte är en leksak. Annars såg det förbannat skönt ut på balkongen och med promenaden.

2009-04-05 @ 17:07:48
URL: http://starich.blogg.se/
Postat av: Josefin

Ja det är inte ofta siri blir bra på kort men nu fick vi allt till det :)

2009-04-06 @ 19:01:10
URL: http://starich.blogg.se/
Postat av: Lena

Vilken mysig balong ni har, vi är avundsjuka :)Att tokhundarna tuggar på det ena efter det andra sjuka..Plast är bland Zeldas favo tugg...

2009-04-06 @ 19:02:13
URL: http://ligistenzelda.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0