Badat!

Innan jag skriver detta inlägg så ska jag lägga upp bilderan från min och Idas grillning.

Hon fyller år idag! Grattis!






Som sagt, väldigt få....



Det har ju varit så himmla fantastiskt väder så igår och idag var jag, Vicke och Martin och bada.
Han visste ett jätte bra ställe där de faktist inte var speciellt mycket folk.
Jag trodde de skulle myllra av människor men icket, ändå är det rätt centralt.



Vicke älskade dethär stället.


Ett dopp med Martin.
Jätte bra att lära sig bada i för de var så väldigt lång grunt.





Mer bad bilder vart de inte eftersom jag inte ville släpa ut kameran längre i vattnet.


Denhär lilla musslan hitta Martin.


Vicke tyckte de va kul att gräva (som alltid) i sanden och när de ran ner vatten vart de ännu roligare.


Vatten paus, givetvis kunnde inte Vicke förmå sig att dricka vattnet han badade i.....................




Väldigt skön dag!

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack baby! Få men fantastiska bilder!

2009-06-28 @ 23:59:21
URL: http://idaerikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0