Långhelg...och firande..

Ja...midsommar firades...hos pojkvännens päron...oh yes!

Dom var jätte trevliga....det var tyvärr inte min lilla hund...men dom var väldigt förstånde.
Jag hade jätte trevligt där.
Vi var och fiskade på eftermiddagen, PV'n fick nästan upp stor aborre men den tog sig fri till Vickes besvikelse.

Denhär gången kom jag ihåg kameran...jag andvände den bara inte...............
Men jag tog lite bilder när jag och han grillade pinnbröd på kvällen...eller ok, de va bara jag som grillade då...







Jag tog typ hundra bilder när jag kom på att jag hade med mig kameran vilket resulterade i denhär irriterade blicken jag slutligen fick.



Dagen därpå for vi hem och jag skulle träffa Diesel med husse Danne för att träna ensamhetsträning.
Vicke fick vackert vara hemma.

Diesel var jätte duktig på att vara själv.

Detta är då söta Diesel!



Diesel visar fördelarna med att ha en uteplats.









Efter några varv så hämtar han sin boll...kan de bli bättre.








Och så kommer vi till idag...

Då jag fick ha Diesel en stund.
Han och Vicke hade super kul.

Det var verkligen jätte roligt.
Men jag var seg med kameran igen.

Fick en bild vid vattenhålet i alla fall.



Det var allt för denhär helgen!

Kommentarer
Postat av: ida

Oh lord pinnbröd! Vi tar en promenix i skogen någon kväll den här veckan och grillar?!?! spikat!

2009-06-21 @ 21:49:52
URL: http://idaerikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0