Där fick han!

Jag har läst en bok som jag lånat av pudel-Ida, spikes matte.

Den heter "Stora boken om att skaffa och leva med hund" av Åsa Ahlbom och Anders Hallgren.
Den va super bra tycker jag, de förklarar ju allt! Mitt självförtroende bara växte när jag läst de som handlade om unghund!
De va Vicke på pricken!...eller mycke av de.
Jätte skönt, jag har en normal hund (för stundvis tvivlar man.
När jag blir så glad och lättad märker man de på Vicke, han sköter sig så bra!

Jätte kul!

Jag trilla även över att de är viktigt för honom att träffa mycke hundar nu i denhär åldern så han lär sig språket bättre...hmm ja de har kanske varit dåligt med de tänkte jag.

Så jag ringde Ida (som jag lånat boken av).
Gull-Ida fixade så jag och Vicke fick följa med hundforum idag och släppa alla i en inhängnad.
OJ OJ!

Först tyckte lille Vicke att de va lite läskigt, men efter en stund gick de bättre.
Han hitta sin kärlek oxå, en boxer vid namn Skrållan.
Oj vad dom busa, men så vart Vicke lite på.
Och då jävlar small de, haha!, de gilla inte Skrållan, men vips va dom vänner igen så höll de på så.
Super kul.
De va så nyttigt och kul att se.
Vi ska lätt lätt följa med fler gånger.
Vicke var helt slut sen.

Tyvärr klanta jag mig och fick inte med mig kameran.

Ja just ja, jag hade beställt en ny sele till Vicke, den va klar och oj vilken snygging han vart i den....
kolla själva ;)

Läcker i leopard visst? ;)

Kommentarer
Postat av: Ida

Vicke goes fashion. I LIKE! Supersnyggt!

2009-03-25 @ 15:42:07
URL: http://idaerikson.blogg.se/
Postat av: Lena

ja hundar är sjukt formbara och en dag trillar väl poletten ner även hos den mest envisa skithunden :D

Snygg var Vicke minsann i nya selen

2009-03-26 @ 15:26:39
URL: http://ligistenzelda.zoomin.se
Postat av: Suss

WOW, nu är även Vicke ett med kattsyskonen, i alla fall när han har selen på sig. Puss från hans mormor - även hundmormor kallad!

2009-03-26 @ 18:13:58
URL: http://leontina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0