Hundlös...

Idag har jag hundvakt åt Vicke...
Jag ska nämligen hit the town med Camillis som är hemma.

Nu har vi varit på staden och hon kommer snart hit igen.
De va kul men hela vägen har jag gått och hållt i ett "koppel" känns de som....har jag kanske förlorat vettet?

Nu är de alldeles tyst här hemma...Indra pratar lite...ja och Zano, men de gör han ju alltid.
Ingen orkan som far genom alla rum.....jag saknar honom!

Usch vilken tönt jag är.

Men de ska bli kul ikväll.
Och dessutom vet jag att Vicke har super kul och då känns de bättre.
Men jag vill aldrig vara utan honom.


Kommentarer
Postat av: Lena

Halloj! Skälla på andra hundar, ja alltid är det nåt :D Hur gammal är Vicke nu?

2009-03-24 @ 19:57:43
URL: http://ligistenzelda.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0