Detta har hänt...

...
Mamma (hund mormor) var här med en aktivitets pryl åt Vicke...

Här gräver han i desperata försök att få fram korven...


....jag får ge de lite tid så fixar han den...



Jag och min....man (ja, jag har skaffat en sån)...var hos hans föräldrar i Åsbro i 2 dagar.
Givetvis kom inte kameran med...(som vanligt).
Men vi hade det väldigt bra, Vicke älskade de, för han fick vara lös en hel del.
Vi var även och fiskade, mannen fångade en firre, den tyckte Vicke var lite skum...jag ska se om jag kan ladda över en bild från mobilen senare.

Jag låter bilden på Vicke som äter en morot få vara med istället.


...jag har även lärt mig baka piroger..om nån undra..
(Jepp Jeanette, dom ska vi kalasa på när du kommer)



Idag vart jag Vicke och mamma bjudna till min reserv syrra på te och våmm...

Vicke vart snabbt bästis med deras hund Fender...

Han var så stor...


...men Vicke bara älskade honom!


Det hände dock en olycka som jag tyvärr inte han med att dokumentera.
Mamma kom ivägen när hundarna busade som värst och givetvis lyckades dom fälla henne så han landa pladask på baken. Vi skratta så vi grät!
Efter det höll mamma fast sig vid ett träd eller en stolpe när vi var ute.


Vatten paus...


Fender lyckades till sist komma på ett bra sätt att få lugn på hysteriska Vicke...

...han la sig helt enkelt på honom...



Det vart inte ett så långt besök för dom skulle iväg och hämta sitt nya tillskott i familjen...en mastiff valp!!
Vi längtar tills vi får träffa den ;)


Väl hemma fick en trött Vicke ligga på golvet...



.....Zano tycker nämligen att han har hittat en så otroligt skön säng...


Det va allt för denhär gången.

Hej svej.

Kommentarer
Postat av: Suss

UNDERBARA bilder och härligt berättat om allt kul du/ni/vi haft på sistone! KRAM på dig lilla unge!

2009-05-15 @ 22:08:34
URL: http://leontina.blogg. se
Postat av: Carina

Är det ett bärnstenshalsband din hund har? Fungerar det tycker du? Jag har en pumi som inte tål några preparat som ska mota fästingar. Skriv gärna på min blogg och säg vad du tycker

2009-05-21 @ 09:13:25
URL: http://signo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0