...skogen..



Givetvis skena jag och Danne in på en liten stig vi fick syn på i hopp om att komma förbi skidspåret och till nån större väg...

Förbi spåret kom vi allt....men nån väg skymta vi aldrig...ja precis, även vi gick vilse.

Detta dök upp mitt framför oss...och vi bara gick rakt in..



Som ni ser tvekade hundarna en aning...men lyssna jag och Danne på det...ICKET!

Observera våran lilla stig som vi går på.






..tillsist (en timme!! senare) nåde vi ett skidspår...som vi vart överlyckliga av att se...
Det hade börjat skymma då, så tur var väl det!



2 timmar senare var vi äntligen påväg hem...



Vicke var trött


puss puss fina hund!



Nästa gång ska jag och Danne hålla oss till vägar lovade vi oss själva och våra vovvar!


Kommentarer
Postat av: Danne

jag tror att hundarna hade minst lika trevligt som oss, eller ja... jag hoppas det iallafall :D "GÅÅÅ BAKOM!!!"

2010-02-12 @ 21:57:47
Postat av: Suss

Hallå där, mitt lilla hundbarnbarn kanske måste komma till mormor ett tag och inte driva runt ute i vildmarken och undra var han är! Puss från mig också.

2010-02-12 @ 22:36:24
URL: http://leontina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0