Vitt

Idag var jag och  Martin och köpte färg och allt som behövs för att påbörja förvandlingen här hemma.

Hallen är första projektet, den ska bli vit....sen ska toan bli vit och köket...men så kändes de som om allt blir så väldans vit helt plötsligt, så köket får såklart bli svart kom vi på ;)

Vicke tycker de är kul när matte kryper på golvet och fixar med lister och tejpar, han tar gärna bort tejpen för att slippa vara ensam på låg nivå länge.......................................



Vicke valp!





















oj oj kunde inte hejda mig själv....vart några favoriter i repris...


Kommentarer
Postat av: Suss

Att man kan vara så söt och ändå vara hund.....om du förstår vad jag kattmänniskan menar? Jag älskar det lilla livet, så hund han är!!!!!PUSS Vicke

2010-01-24 @ 16:21:21
URL: http://leontina.blogg.se/
Postat av: Lena & Zelda

Vilka roliga och fina bilder! Älskar den när vicke sticker igenom väggen :D

2010-02-02 @ 14:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0