Viggo

Idag hoppa jag och Babusjka på bussen och for till Josefin  (pappa Niclas jobbade) för att se hur mycket Viggo vuxit och för att uppdateras på allt nytt som händer i deras liv.

Såhär såg Viggo ut första gången jag träffade honom...jag tror han var 5 dagar här.





....men 3 månader senare...alltså nu, möttes jag av denhär glada killen!







Efter att Viggo sovit i sin fina vagn (och jag blivit matad med både mat och paj) var det dags för mat i solen.





Viggo försöker hjläpa mamma, men har missuppfattat det hela och puttar flaskan ifrån sig i hopp om att det ska komma mer, medans mamma med bekymrad min försöker hålla emot.
Ute i solen äts det givetvis med kebba på.


Busjka tyckte att Viggo var väldigt söt, men att Josefin var sötare och förstog inte alls varför hon inte kunde få vara i knät med.





Men till slut nöjde hon sig med att sola på den jätte stora och varma altanen och bussa med Sune.







Stina (oxå katt) kom med ut en sväng och sa hej men då var kameran inte i min närhet.
Varken Stina eller Sune verkade bry sig speciellt mycket om den lilla varelse som vi människor kallade Babusjka, och hon höll sitt avstånd. Speciellet efter att ha fått smaka på Indras vrede här hemma.

Efter mycket prat och mys var det dags för mig och Busjka att hoppa på bussen och fara tillbaka till staden.

Tack för en superdag Josefin och Viggo!


Kommentarer
Postat av: Josefin

Tack för att ni kom!! Det va superskoj och jag hoppas vi ses snart igen :)

2010-06-02 @ 08:12:30
URL: http://starich.blogg.se/
Postat av: Suss

Vilken söt liten kille, jätteroligt att få se dina bilder. Är Busjkan nyklippt? Hon är jättefin så där. Kram

2010-06-03 @ 08:07:18
URL: http://leontina.blogg.se/
Postat av: Jonna

Hejsan. Har läst din blogg om vicke o sitter nu själv i samma sits med min pinscher som du gjorde med Vicke. Du får gärna maila mig.. kram.

2010-06-07 @ 17:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0