Julafton

Idag är det julafton!
Jag gillar den dagen. Speciellt som det idag är en lugn dag. Bara jag och mamma. Eller Martin kommer senare. Men nästan hela dagen är det jag och mamma. Det hade inte gjort nått om bror var här med. Men man kan inte få allt. Nästa år blir ju väldigt annorlunda. Då är ju Otto med och då måste vi slå på stort. Mycket släkt och tomte hela alltihop. Fast då kanske vi firar i falmark hos farmor. Jag har sagt att jag skulle vilja göra det ett år. Och att jag väldigt gärna vill ha med Viktor, Jenny och Majken då. Får väl se om dom ger med sig.

Hur som så kommer idag bli en bra dag!
Och idag är det exakt en månad kvar tills lill Otto är beräknad. Fast jag hoppas han kommer lite tidigare. Men det är ju mest önsketänkande.

Nä kanske kanske kanske att jag kan somna om en liiiiiiiten stund till.
God jul! 🎅


Kommentarer
Postat av: Suss

Och här var det en bloggare som återuppstått! KUL! Visst var det en härlig julafton och även den lilla dagen efter? Mitt förslag är att vi firar alla 3 helgdagarna, då kan alla olika skilda, omgifta, särbor, sambor och barnbarn fira med dem som de hör till utan problem, vad säger du om det? KRAM!

2012-12-26 @ 19:17:33
URL: http://leontina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0