Tidigt

Inatt har jag sovit extremt dåligt. Och nu har jag varit vaken länge.
Kanske kan jag somna om?

Martin jobbar idag så. Skönt att det är fredag och han är lång ledig sen.
Funderar på vad jag ska göra idag. Skulle vilja bygga min klädstång jag tänkt hänga lite av Ottos kläder på. Men då måste jag handla. Skulle även vilja baka bröd. För brödet jag fick av mamma är redan slut! Men då måste jag med handla och dessutom köpa elvisp för jag har för ont i händerna för att kunna röra ihop allt. Sen skulle jag vilja åka till Hallsberg för att kanske köpa baby grejer på världsbutiken där. Men det är Inge kul att åka själv. Så det kanske jag ska skjuta på.

Hm låter ju som om jag blir hemma idag....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0