12/4

Igår var vi på baby café. Det var sådär denhär gången.
Träffade några från vår föräldragrupp (som vi var på en gång). Deras ungar var små. Vi fick nog först av alla dom har jag för mig.
Vi kom hem runt kl 13.30 för att vi vart tvungna att handla lite. Dessutom for vi förbi Charlotta och fick köpa ägg av henne. Något vi kommer fortsätta med! Sjukt goda! Och extremt sprättiga. Sen var det bara att koppla upp mina underbara hundar och traska iväg.

Idag blir en stressig dag(jag avskyr(!!!!) stress). På lördag kommer Martina med mannen Krister. Då ska huset vara skinande rent och spindelfritt. Och dessutom ska jag ha hunnit handla och varit en sväng på Ikea och inhandlat några tallrikar. Vi har visst bara tre st?!
Men innan dess så ska vi till Madde med Bettan. Jag måste hämta upp Bettan så jag får handla på hemvägen sen. Och hinna ut med hundarna. Runt halv elva tiden ska vi till Madde. Får inte bli för sent! Typ runt två måste jag hem!
Speciellt om jag ska handla. Jag stressar upp mig för inget. Men fan bad drygt det är när det blir så tajt med tid. Hade jag kommit på det där med tallrikarna igår hade jag fixat det då.
Känns lite trisst att jag inte hinner träffa mamma. Vi brukar ses en stund på fredagar. Men men. Det är ju inget vi bestämt. Oftast har det bara blivit så.

Nä lite mer sömn kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0