16/4

Igår fick jag den ljuvliga uppgiften att försöka åka till verkstad och få däcken bytta på BMWn. Dom har samma fälgar som sommardäcken så det är ett litet projekt. Martins mostrar ringde och ville att jag skulle komma med Otto så jg slog två flugor i en smäll. Trodde jag i alla fall.
Det visade sig att dom som skulle fixa däcken bytt ägare och inte längre hade maskiner för att byta. Så det blev bara Martins mostrar.
Idag måste jag alltså försöka hitta nån annan som kan byta däcken. Suck. Behöver jag skriva att jag avskyr BMWn!

Jag kan inte sova. Jag förstår inte varför men det går bara inte.
Kanske för att jag ställde mig på vägen när jag var uppe och kissa. Det var sådär. Måste verkligen få ner den mindre ljuvliga siffran som den visade. Känns bara så himla hopplöst stundvis. Lchf gick ju åt helvete. Jag har ett osunt sätt till mat. Så mycket vet jag.
Jag blir arg på mig själv för jag har så dålig karaktär! Måste börja träna.

Nä jag måste lyckas somna om. Annars blir morgondagen tung. Känner mig stressad över det här med bilen. Det är inget att stressa upp sig över. Det vet jag ju. Men sån är inte jag. Är det nått som känns svårt eller jobbigt då stressar jag upp mig. Suck! Skärpningen Jonna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0