19/4

Fortfarande sjuk. Fast det är bättre. Stundvis i alla fall...
Känns som en förkylning smyger sig på. Vad är det med mitt imunförsvar?! Känns som om jag jämt är sjuk.
Martin är hemma fortfarande och tur är väl det. Hade inte klarat mig själv även om jag försöker att ignorera hur jag mår. Vissa timmar känns det som om jag ät helt frisk. Sen kommer det smygandes. Magont, illamående och huvudvärk. Eller bara nått av allt.
Kroppen känns i vägen nästan.
Hoppas det blir bättre imorgon när jag vaknar.

Otto är i alla fall med mycket mer! Jätte kul är det. Han skrattar med och tycker verkligen om när man pratar med honom. Han svarar på sitt egna sätt. Mysigt. Dock kräver han lite mer att man underhåller honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0