23/4

Sitter och väntar på en däck butik på att dom byter klar däcken på bilen. Funderar på hur jag ska lyckas backa it utan att ha sönder deras dörr....

Igår vart Otto 3 månader. Oj oj stora killen. Tiden springer förbi.
Som present fick han en tröja från polarn och så beställde jag vyssan lull tassar till hans säng och en leksak från brio. Vyssan lull tassarna verkar jätte bra. Vi har inga större problem med att lägga Otto men han gillar att bli vaggad och det kan ju underlätta med såna då. Någon som har erfarenhet?
Dom har fått jätte bra recensioner i alla fall.

Ikväll ska jag och Puka och träna med pudel Ida. Ska bli kul.
Puka behöver det och jag med.

Nä nu är dom säkert klara snart.

Bilden var bara söt tycker jag!


Kommentarer
Postat av: Josefin

Grattis Otto!! :)
Vi använde såna till Viggo. Perfekt när det ibland behövdes vaggas på nätterna.

2013-04-24 @ 20:14:53
URL: http://www.starich.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0