2/4

Nu är påsken över. Bror med familj har åkt hem. Det var kul att se dom. Mysig påsk. Nu får vi vänta tills sommaren tills vi ses igen.

Lchf blåste bort där under påsken. Så nu kör vi på igen. Kände hur mycket sämre jag mådde. Vi var hos mamma i tre dagar och bara åt och åt. En liten ynka promenad gick vi. Och det var inget som kändes direkt. Så igår när Martin hämtat hem resten av familjen som var hos hans mamma, så gick vi en och en halv mil. Skönt!
Skulle behöva nya skor. Men jag la lite för mycket pengar på påsken så det får vänta. Saknar lön.
Idag ska jag försöka gå samma runda. Den är på ca en mil. Det behövs nu.

I övrigt händer inte så mycket. Otto växer och är en väldigt "pratsam" pojk.
Väldigt morgonpigg och jätte rolig att lyssna på. Han behöver dock nya kläder. Jag får rensa ut nått ur hans garderob varje dag för det är för litet.

Nä nu ska jag nog sova vidare.


Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag har säkert kläder hemma åt pojken! Vilken storlek drar han nu?

2013-04-02 @ 06:32:25
URL: http://www.starich.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0