24/4

Bilen som vi avskyr krånglade mer. Men det orkar jag inte tänka på mer nu.

Idag sk Otto vaccineras. Jag avskyr sprutor så Martin ska åka från jobbet och vara med. Jag kommer säkert att grina. Känns jobbigt redan nu.
Så imorgon efter det blir en lugn dag.
Hade tänkt åka till stan och köpa lite kläder till Otto men jag tror jag struntar i det om han får feber eller så.

Han har haft sjukt ont i magen,
när vi skulle lägga honom bara grät han. Vilket resulterat i att han vaknat nu inatt redan två gånger(!). Jaja. Det är som det är. Jag har sjukt ont i nacken nu i alla fall. Ligger och spänner mig. Det blåser här. Hoppas det lugnat sig till imorgon så vi kan gå promenad.

Nu somna han igen så nu ska han få flytta över till sin säng.
Godernatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0