27/4

Igår var med en exemplarisk dag!
Jag, Otto och mamma hade bestämt dejt. Vi skulle till en av mina favvo affärer! Nämligen världsbutiken i Hallsberg! Jag bara älskar den butiken.
Dessutom sitter den ihop med en mysig hälsokost butik. Jag och mamma shoppade loss. Sen gick vi och köpte med fika som vi skulle äta hos oss. Därefter drog vi vidare till parkhallen. För nu hade brio grejerna kommit som jag beställt! Vyssan lull tassar och en liten brio typ snurra med en bjällra i. Mycket uppskattad.
Vyssan lull tassarna är jätte bra! Skulle säkert varit ännu bättre om inte Otto hade så ont i magen just igår kväll. Känns som om det varit mycket magont nu ett tag. Men igår var det illa. Han skrek och skrek stackarn. Får hoppas det bli bättre idag.

På söndag kommer pappa och Gerd. Han fråga igår när vi prata om jag fortfarande var intresserad av en fårskinsfåtölj (?!?!!) "öh ja" sa jag! "Då skruvar jag isär en och tar med" säger min pappa! Lyckan är total!!! Jag älskar dom där fåtöljerna. Det svåra blir att få plats med den. Men det löser sig nog.
Idag ska mycket hinnas med. Städa, tvätta, handla och fixa och promenixa. Verkar som om det blir en fin dag. Så kanske vi även kan grilla. Får se om jag kan övertyga Martin att vi ska köpa en såndär pizza sten så vi kan göra pizza. Vore ju sjukt gott!

Undra om jag ska försöka sova lite mer.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0