29/4

Igår kom som sagt pappa och Gerd hit!
Så himla kul.
Vi åt tjälknöl och choklad mouse.
Jag fick dessutom två (!!) fårskinsfåtöljer som jag velat ha länge länge. Nu gäller det bara att hitta plats för dom. Otto gick sin present med från Viktor, Jenny och Majken. Ett par vans skor såklart :).

Idag hoppas jag att vädret inte stämmer så att det är sol istället för regn som min iPhone säger.

Pappa och Gerd skulle förmodligen åka vidare redan imorgon eftermiddag men vi får väl se.

Nu måste jag nog försöka sova lite till. Snart dags att gå upp.


Lite bilder från gårdagens promenix


Kommentarer
Postat av: Suss

Så fina de är, alla tre! Men mest Otto förstås!Kram

2013-05-11 @ 22:47:13
URL: http://leontina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0