3/4

Dagarna flyter på.
Jag tvätta bilen igår...igen. Blir rätt ofta såhär års. Men det behövdes verkligen. Det var 7 st i kö före mig. Så det tog son lilla tid.
Åh har sneglat på nya skor. Behövs verkligen. Mina kavat blir inte snygga av leran och dessutom vill jag ha en lättare model när jag går. Har hittat några par. Men pengar pengar pengar.

Eftersom jag inte fattar hur man svarar på kommentarer så får jag svara direkt i bloggen. Speciellt som jag fick världens bäst kommentar från Josefin!;)
Han är i stl typ 68 nu. Kan ha en del stora 62er. Men 68 sitter oftast lite bättre. Tar gärna om du vill bli av med nått?

Imorgon ska jag träffa Ida. Vi har inte setts sen jag var gravid. Och då långt innan jag fick Otto. Ska bli kul. Dessutom ska jag lämna hemmet utan Otto.


Kommentarer
Postat av: Josefin

Oh spännande att lämna killen hemma :)
Jag vet att jag har kläder! Jobbar min sista dag idag så sen kan jag leta kläder ;)

2013-04-03 @ 05:54:30
URL: http://www.starich.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0