7/4

Sömnbrist igår. Sjukt trött hela dagen. Nån idiot ringde på bilen igår. Han vr skum om var väldigt angelägen över att ha våran hemadress. Flera gånger sa Martin att han får den imorgon om han ringer innan han åker. Jag har tydligen blivit extremt harig och känslig för sen var min nattsömn förstörd. För självklart hände det här på kvällen. Måste vara mamma hormoner.

Men nu till lchf.
Helvete så less jag är. Det händer ju inget?! Jag fattar inte vad jag håller på med just nu känns det som. Börjar inse att det kanske inte är så att man ska kasta sig in i en diet när man just fått barn. Tiden räcker inte till. Dessutom, Man vill inte bry sig om vad man äter eller när. När jag tittar på andra nyblivna mammor verkar dom bara vara. Njuta av livet med sina små och äta det dom vill utan att undra om det kommet sätta sig på den redan degiga magen. Så är det inte för mig. Kanske för att folk frågar så " har du gått ner ännu?, är du rädd för att inte få tillbaka din gamla kropp" kanske för jag bryr mig för mycket. Vad vet jag. Det jag kan säga om detta bantande är. Kolhydrater mår jag rätt bra utan. Men jag tror jag bara ska vara ett tag. Jag är så hungrig hela tiden. Förmodligen för amningen. Så nu får det va som det blir. Mest lchf men skit samma om det blir som det blir ibland. Så får jag göra ett ordentligt ryck när amningen är över. För det blir nog bara 2 månader till. Om ens det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0