8/4

Idag ska jag och Otto till BVC. Fast denhär gången ska det vara fokus på mig?! Konstigt. Jag fick svara på ett fråga formulär sist jag var där för att se hur jag mådde efter förlossning. Jag var väldigt ärlig på det och tyckte jag svarade så bra, det tyckte inte min BVC sköterska. Hon såg orolig ut och ville att vi skulle prata mer och gå igenom om det var nått speciellt jag tyckte var svårt med min nya mamma roll osv. Så dom kunde uteslut om jag är typ deprimerad!? Öh va?!! Jaja jag kan ju inte gärna avboka tiden för då tror hon väl att jag har världens problem och inte vill prata. Med ack så drygt det känns. Jag vet inte vad jag ska prata om men det löser sig väl.

Igår var jag, Martin och Otto och åt hos Martins pappa. Sjukt god kyckling fick vi. Lilla Otto var dock ledsen hela tiden. Hade jätte ont i magen stackarn. Bytt blöjor hela kvällen och även 4 gånget än så länge inatt. Men det var kul att var där. Innan vi for ditt så hände det fantastiska. Vi for till intersport för jag tänkte göra slag i saken och faktiskt köpa nya skor. Och visst hitta jag äntligen ett par! Dom var dessutom nersatt från 1400kr till 599kr!! Och ännu bättre, när jag skulle betala kom min älskade och sa, jag betalar dom här! Tack så mycket!
Så nu äger jag ett par fin fina skor! Jävlar vad jag ska promenixa nu!


Kommentarer
Postat av: Suss

Avundsjuk! Får väl fara till Stadium Outlet jag!

2013-04-10 @ 22:19:52
URL: http://leontina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0