9/4

Usch vad trött jag är. Otto somnade runt kl.21.30-22 tiden. Vi började lägga honom vid kl 19...
Drygt.
Något ännu drygare var att jag akut blev magsjuk. Det bara kom från ingenstans. Nu känns det dock bättre.

Mina nya super skor gav mig såklart skoskav. Jag brukar sluta använda skor som plågat mig så. Men dom här vill jag verkligen ha. Nu har jag stora blåsor på båda hälarna :(
Vet inte hur jag ska göra för att gå in dom?! Man kan väl gå in skor så det försvinner? Jag hoppas det.

Undra om den här veckan kommer gå fort? På lördag kommer äntligen Martina med man Ska bli så kul att äntligen ses. Hoppas inte hennes gravid mage ger mig ångest. Men det tror jag inte. Det var mer i början.

Idag skulle jag egentligen träffat Madde. Men det får jag nog hoppa över tack vara denna jävla magsjuka. Märker på Otto att han med är drabbad stackarn.


Nu somna han om.
God natt igen.


Kommentarer
Postat av: Suss

Skorna kan du gå in, men ta det lugnt eller använd skoskavsplåster.
Magsjuka - HUVA! Jag kommer inte och hälsar på förrän det gått 2 dygn utan spya! PUSS till mormors hjärta, även om han är lite kräkig!

2013-04-10 @ 22:18:38
URL: http://leontina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0