10/8

Idag ska jag vara med Camilla hela dagen! Vi ska ses typ kl 8 och gå och äta frukost för att sen bara göra vad som faller oss in.
Planen var att jag skulle åkt till henne i Stockholm men pengarna räcker inte till.
Så hon kom hem och nu ska vi ha en riktig hel dag. Känns som en bra mjukstart oxå. Om nio dagar börjar jag jobba och då kan det nog vara bra om jag har varit ifrån Otto lite mer än några timmar på kvällen.

Jag borde verkligen sova nån timme till innan men det kanske blir svårt att somna om. Jag längtar så tills vi ska ses. Igår for jag till Camilla och vi gick en jätte lång promenad. Fast det kändes inte långt alls. Men skönt var det. Ibland är det verkligen plågsamt att hon inte bor här. Mer än vanligt alltså.

Skelögd bebis

https://cdn3.cdnme.se/819140/6-3/pic_5205b1f99606ee4934c85e51.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0