12/8

Sista veckan innan jobb. Känns väldigt overkligt.

Att umgås med Camilla var underbart. Känns som om vi är på samma ställe i livet och har otroligt mycket gemensamt. Det var en period då det inte alls kändes som om det klaffa. Men nu gör det ont i mig att veta att det är så lång tid kvar tills vi kan ses igen.
Sen var det rätt skönt att hon kom hit och jag inte for till Stockholm. Jag saknade Otto så det var hemskt på lördagen. Men då var jag i alla fall med Camilla som var kul. Hur blir det när jag jobbar och inte ser han på hela dagen?!

Nå väl. Jag får hoppas allt går bra. Jag vänjer mig säkert.


Kommentarer
Postat av: Suss

Otto kan skatta sig lycklig som har två sådana underbara föräldrar! ....... och mormor! HAHAHA!!!

2013-08-14 @ 18:15:32
URL: http://leontina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0