24/8

Äntligen helg!
Torsdagen var väldigt rolig på bebis cafet. Så himla kul att se alla bebisar som var betydligt större (såklart) sen sist jag såg dom. Otto vart typ överväldigad och höll koll på alla. Tills han hitta en liten duplobil. Då var leken i full gång. En mamma som verkligen imponerade på mig var en tjej som fått tvillingar. Alltså jag tycker det är så häftigt! Två grabbar var det som satt i hennes knä när vi sjöng och vad dom skratta. Hon verkar dessutom så himla cool. Jag hade ju massor med frågor (som jag ijuförsig har till vem jag än träffar) och hon svarade så snällt. Jag tycker verkligen tvillingmorsor gör det så sjukt bra. För det finna ju dagar då man bara vill gömma sig under täcket. Och tänk då med två?! Men oxå dubbelt av mys!
I alla fall. När vi kom hem på eftermiddagen så var det som om Otto hade lärt sig av att titta på andra. För vips så stod drog han sig upp mot en sittpuff vi har. Så jäkla nöjd vart han haha.

Igår var vi på kalas hos Theresa och zakk. Jäklar vad folk det var. Och jäklar vad Otto vart upprörd många gånger när alla skulle bära och hälsa. Hoppas som sagt det ger sig snart.

Och idag är min vän Martina beräknad. Hållet tummarna för att deras lilla liv kommet idag. Lite av egoistiska skäll med för då får vi åka och hälsa på dom!


Kommentarer
Postat av: Suss

Härligt inlägg, men nu får vi idka lite språkvård. När man har barn får man lov att sluta svära så förbannat! Kom ihåg det, annars...... KRAM!

2013-08-24 @ 12:02:59
URL: http://leontina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0