3/8

Igår överraskade jag Ida och hennes mamma med en ost och kex kväll. Ida fyllde år och Anna fyllde 50 i januari. Men då var jag upptagen med att föda barn. Så igår fick det bli att fira dom båda.
Jag och min mamma hade varit i granhammar och köpt ost och det var mycket uppskattat. Kul!

Idag ska det bli 30 grader så idag blir det att bada. Min mamma ville följa med och såklart får hon det. Vi måste dock köpa frukt och ta med innan vi åker. För mat lär man ju inte bli sugen på idag.

Annars är det rätt lugnt här. Har nog inte hänt sådär överdrivet mycket.


Kommentarer
Postat av: Suss

Finaste ostdukningen jag sett på länge, vi hade en i miniatyr - 4 sorters ost, så det blev bara en liten minibit kvar av han Ekstorp eller vad han nu hette. KRAM

2013-08-03 @ 10:09:52
URL: http://leontina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0