6/8

Plötsligt händer det... Igår när Otto låg på golvet så kröp han! Eller kröp och kröp. Han krälkröp mer kan man säga.
Helt sjukt. Vi vart så glada. Sen krälkröp han möt ett eluttag och glädjen försvann... Jaha nu var det slut på friden. Men jo,det är såklart kul att han kan krälkrypa. Väldigt snabbt tar han sig fram med. Kämpar som fan och vips så var han nästan ute genom altandörren.

Idag ska vi ha barnvakt för första gången. Egentligen andra gången. Första gången kom jag fram till var när jag var hos optikern. Otto var väl bara några veckor och mamma fick följa med och gå en liten sväng på stan medan.en det tog väl knappt tio min.
Imorgon blir det ett par timmar han ska vara med sin mormor. Vi ska på sjökrogen och äta! Åh vad jag gillar sjökrogen. Så sjukt mysigt. Tänk om man hade 4miljoner och skulle kunna köpa ett hus där vid vattnet. Ljuvligt. I te barnsäkert. Men ljuvligt.


Kommentarer
Postat av: Suss

Barnvakten är nöjd och hoppas det lilla livet får en lugn natt efter att ha somnat borta. KRAM!

2013-08-07 @ 00:13:32
URL: http://leontina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0