11/2

Otto är en morgon och kille. Kl 4 vaknar han och vi går ner. Han är inte skrikit utan bara vaken. Sen brukar han somna igen tunt kl 6-7. Då är det meningen att jag med ska sova. Tror inte det blir ett problem idag.

Idag är vi nämligen lite "instängda" här hemma.
Dom håller på att dra kommunalt vatten så vägen vi åker på kommer inte gå att åka på efter kl 8.00.
Ganska skönt. Då kan man liksom inte göra nått.
Vi ska ut och gå. Men då går vi åt andra hållet. Där det är 20 cm snö. Jag ser det som träning. Det är ju den träningen jag får. Jobbigt är det men skönt att det tar lite lagom i kroppen.
På någe vis ska jag väl bli av med dom här gravid kilona. Än så länge så ska jag inte vana eller så. Det kan påverka Otto. Och träna var inte heller ok. Måste vänta. Annars kan kroppen regera fel.

Nä nu ska jag starta kaffebryggaren åt Martin. Hade tänkt försöka duscha nu men vette fan om det kommet gå. Otto är för pigg känns det som.




Kommentarer
Postat av: Josefin

Fina killen :)

2013-02-12 @ 06:04:44
URL: http://www.starich.blogg.se
Postat av: Suss

Älskade Otto! Vilka nattvanor, du får lära dig sova lite när som helst, annars blir du väl som ett vrak. Ska ni få kommunalt vatten nu?

2013-02-12 @ 20:03:45
URL: http://leontina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0