22/2

Trodde det var omöjligt. Men jag vaknade nyss och kan inte somna om?! Otto sover som en stock. Han vaknar väl lagom tills jag kan somna om och ät hungrig.

Min otur hoppas jag vänder nu. Det känns som det. Så det får jag hel enkelt tro.
Igår var jag och Otto hos läkaren på rutin koll med Otto. Allt var som det skulle och han har gått upp 700g på 2 veckor. Bra mycket mer än han skulle. Jätte skönt! Växer så det knakar med.

Idag ska jag till optikern. Min mamma ska följa med och ta Lill Otto medan jag är där så slipper jag fundera över det. Jag hoppas jag kan byta tillbaka till mina natt och dag linser. Så mycket skönare att ha dom. Även om enfald linser är enkelt och fräscht så är det skönare att se jämt. Tänk om jag ändå kunde göra den där ögon operationen! Vilket lyx det vore.

Otto blir en hel månad idag oxå. Tiden går så fort! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0