Kids

Otto har varit den snällaste bebisen tills igår. Han kunde bara inte somna. Han skrek och skrek. Normalt sover han vid nio tiden men inte igår. Stackars Martin som ska upp och jobba fick hjälpa mig för det tog liksom stopp. Jag visste inte vad jag skulle göra efter ett tag. Sen är jag fortfarande så öm så jag kan inte hålla honom på vissa sätt. Vilket är oerhört frustrerande.

Till sist somna han av utmattning för att sedan vakna nån(?) timme senare igen. Nu sitter jag och Otto nere och försöker ge pappa Martin en kvarts sömn eller så.

Jag skulle ha träffat Bettan idag men det känns helt hopplöst att försöka vara social. Blir BVC och sen hem och försöka ta igen lite sömn inför bästa natt. Får hoppas den blir bättre....


Kommentarer
Postat av: Bettan

Hoppas det blir bättre i natt. Kram på er!

2013-02-07 @ 07:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0