1/1-2013

Idag är det ett nytt år!
Jag har sett att väldigt många skrivit att 2012 varit ett så dåligt år och hoppas på ett bättre 2013.
Jag kan inte hålla med.
Dom senaste 2 åren har varit bland dom bästa i mitt liv. Och det verkar bara som om det blir bättre och bättre.

2011
flyttade jag och Martin ut till huset och gifte oss. Vi skaffade dessutom Puka.

2012
Vi blir gravida och har jobb som gör att livet flyter lätt (även om det är trögt ibland men det är det ju alltid ibland)

2013
Vi väntar på Otto. Så dethär året kan inte bli annat än bra! Även om inget blir som förut



Kommentarer
Postat av: Suss

Du har en helt otroligt underbar livssyn mitt älskade barn! Så glad jag blev av detta inlägg!!!KRAM!

2013-01-04 @ 15:06:49
URL: http://leontina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0