2 januari 2013

Sömnen har som vanligt sprungit ifrån mig.
Vaknade av att Babusjka mådde dåligt så jag fick följa henne ner så hon fick gå ut. Nu sover hon igen men inte jag.

Martin verkade inte kunna sova inatt. Förmodligen för att jag börjat snarka så sen jag vart gravid. Varje gång jag vakna var hans lampa tänd och han läste. Sista gången var kl 02.30 tror jag.
Blir en lång dag för honom.
Ska nog baka en ost och skink paj tills han kommet hem.
Har även tänkt mig bygga klädstång till Ottos rum. Hoppas det går bra.
Vi gick igenom hans kläder igår. Och kläder som mamma skickad med från när jag var liten. Från dom kläderna vart det inte mycket kvar. Allt var så tjejigt.
När vi rensat igenom allt och lagt det i högar insåg vi att nästan inget passa ihop. Massor med bodys men kanske 3 byxor till. Så nu får vi köpa till lite bas byxor och tröjor. Hela bodys känns dom det bästa men han måste ju ha lite annat. Får se om jag orkar fixa det idag.
Känns nästan som om jag är lite hungrig.... Hm kanske ska gå upp snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0