Dygn

Det är inte längre nån ordning på dygnen. Sover när det går. Äter när det går. Konstigt. Inget som stör mig.
Otto har precis ätit och somnat om. Kanske sover han till kl 08 nu. Vi försöker lära oss hur vi ska tänka och planera. Det är lite svårt i början såhär. Som igår när vi skulle till Apoteket. Då ville vi ju helst åka när Otto just ätit så jag skulle slippa den biten ute.
Jag hat liksom inte fått ordning på det där med smygamning. Hur mammor bara smyger fram ett bröst åt ungen utan att nån ser och ungen nappat direkt. Nej där är vi inte. Snarare att mitt ena bröst bara hänger ute och vi försöker mötas på mitten jag och Otto. Inte smyger fram direkt. Sen har jag ingen bra amnings tröja. Så jag har liksom bara en zipp som jag drar upp och ner. Inte så hett kan jag ju säga. Varför köpte jag inget?! En filt kanske jag kan smuggla över den ätandes Otto men då är det liksom redan försent. Och ska jag ta hit folk så vill jag gärna lista ut det där.... Nä nu ska jag försöka sova igen. Tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0