Ikväll är det bättre

Idag har jag inte gjort något alls. Så nu på kvällen känns det mycket bättre.
Innan har jag alltid haft så ont.
Men usch vad uttråkad jag är.
Ändå trött. Men det är nog för att kroppen är så ansträngd.

Imorgon ska vi städa och prova det andra soffbordet. Hoppas det passar nu när vi har fåtölj och mattor. Innan såg det bara konstigt ut med det. Jaja vi får se.

Jag har även tagit bort min Facebook sida. Känna konstigt att inte ha. Men jag gillar inte hur det har blivit där. Alla "hata" grupper. Kan faktiskt känna att det är lite väl rasistiska åsikter. Så nu får vi se om jag lyckas. För visst är det en vana att alltid logga in där och snoka runt.

Nä nu ska jag gå och lägga mig tror jag.


Magen idag


Kommentarer
Postat av: Josefin

Vad fin du är vännen :) kram

2013-01-13 @ 11:52:40
URL: http://www.starich.blogg.se
Postat av: Suss

Jag ÄLSKAR den bilden! UNDERBAR!!!! KRAM

2013-01-13 @ 16:39:25
URL: http://leontina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0