...ingen Otto nu heller.
I lördags fick vi 15 kubik ved som skulle bäras in i vedbod, hus och garage. Det var jobbigt även om Martin gjord det värsta. Igår dock jobbade jag på med att stapla i garaget i 3 timmar i hopp om att Otto skulle få för sig att komma ut. Men icket. Har knappt sovit för nått hände. Sammandragningarna är värre så det kanske närmar sig? Vill så gärna att det ska börja.

Idag skulle jag behöva till jobbet och köpa en pedalhink till badrummet och till Ikea för att köpa gardinstängerna som inte fanns sist. Men egentligen har jag ingen lust. Folk glor så när man är ute och går höggravid. Som om jag ska föda där och då! Idioter.

Får väl se. Nu ska jag försöka sova igen. Blir ju mer att jag sover i intervaller. Och det är ingen höjdare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0