Natt

Det var en dålig natt.
Vaknat flera gånger och haft svårt att svälja.
Idag är jag mer täppt i näsan. Tror jag får hoppa över att hälsa på Therese bebis. Vill inte gärna smitta honom när han bara är 3 veckor lillen.

Hoppas barnmorskan har nått super bra tipps på hur jag ska bli av med dethär.
Halstabletter och honungsvatten är det enda jag vet. Inget som jag har hemma så jag måste handla idag.
Blir så less. Det har ju gått så bra! Är det här mitt straff för att gnälla.
Igår var jag så less och gnällig att Martin kom hem tidigare från jobbet. Det var snällt. Blir så långtråkigt att bara sitta och glo. Tur jag har djuren.

Nä nu måste jag snart resa på mig. Magen kurrar. Undrar om jag har några smaklökar kvar.... Hoppas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0