Oro

Idag kan jag inte sova av bara orsaker. Jag har inte ont i magen. Nej dig är det för att vi varit hos barnmorskan och jag hade högt blodtryck....

Ska dit igen på fredag för att göra om kollerna. Men i värst fall är det havandeskapsförgiftning. Känns jätte jobbigt. Barnmorskan sa att jag MÅSTE vila. Jag tycker jag har vilat. Men det är svårt när man är hemma. Det finns ju alltid nått som bör görs. Vart går gränsen. Hon sa att jag inte skulle oroa mig men det går inte.
Stress är farligt men hur lugnar jag mig när jag känner att jag inte vet vad aom händer. Otto har i alla fall växt i magen så han verkar inte tagit skada. Annars är det ett problem. Att han inte får tillräckligt med näring. Att min kropp ser han och moderkakan som ett hot mot mitt immunförsvar... I fall det blir illa måste förlossningen sättas igång. Känns konstigt....

Jag känner mig lite besviken av nån anledning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0