..underbart!
Blodtrycket hade gått ner idag. Så nu är det lugnt. Men min barnmorska sa att jag måste ta det lugnt hela tiden. Känns i alla fall jätte skönt nu. Fick en tid på måndag för att hålla det under uppsikt nu. Min kära vän Martina skickade mig/Otto en present oxå. Ett babynest! Vart så glad. Har kollat på dom men tycker dom varit så dyra. Tack snäll Martina. Och tack snälla Josefin för ett supet stöd måste jag ju säga. Så himla skönt att ha nån som vet vad jag går igenom.

Idag visa sig bli en bra dag. Kanske kanske kan jag övertala Martin till att äts pizza ikväll :)


Kommentarer
Postat av: Suss

Kära barn, jag är också så JÄTTEGLAD (och orolig). Nu hoppas jag det håller sig lågt resten av tiden, nedräkningen pågår väl? KRAM

2013-01-12 @ 23:22:16
URL: http://leontina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0