28/7

Och igår hände det. Vi skulle lämna in min mobil. Inte helt oväntat kommer jag och Martin ut med två nya mobiler. Varför? Jo för det vart billigare för oss att byta abonnemang och telefon än att reparera. Så aldrig mer försäkring på mobiler. Är irriterad. Var övertygad om att det var nått man var tvungen att ha. Icket! Nu har vi varsin iPhone 5.

Igår var vi hos Bettan och hennes kulör Majk och blev bjudna på grillat och dessutom blåbärspaj! Jag led inte!
Jätte trevligt och gott.
Otto skötte sig med. Han sover ännu. Vaknat nån gång under natten bara.
Vi ska bjuda igen när dom kommer tillbaka från sin semester på Gotland.

Idag blir lugn dag.


Kommentarer
Postat av: Suss

Så går man in för att se lillhjärtat och får veta att du uppgraderat dig en bra bit över mig...... Jaja, det är väl så det ska vara antar jag? Är ni nöjda? KRAM!

2013-07-28 @ 21:04:29
URL: http://leontina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0