6/7

Det går framåt. Igår hade jag tappat ytterligare ett kilo. Dock åkte vi in till stan så nu har jag nog ätit upp det igen ;). Men idag blir det frukt....suck. Men snart har jag nått mitt första mål. Bara två kilo kvar(!!!!) som jag kämpat. Känns jätte bra.

Tog en promenad igår (som alltid)på kvällen med Puka. På vägen hem ropade min granne Berit in mig till sin gård. Jag har aldrig varit hos henne men vi brukar alltid prata på min morgonpromis förut men nu har vi missat varann många gånger. Hur som under hon om jag ville se hur dom Bode och träffa hennes man Sören. Javisst sa jag. Och herre Gud säger jag ju bara. Vilka kreativa människor jag jag som grannar. Har aldrig sett dess like. Världen häftigaste trädgård. Det var en skog som dom huggit ur och gjort masa olika gånger i och hade massor med olik växter från världens alla hörn. Jag vart så imponerad. Det var deras liva intresse sa dom. Sören tillhörde en fröbank som bytte, köpte och sålde fröer över hela världen. Jag och Martin ska nog gå förbi nån dag och kolla. Vi får ta med nått fika bröd då tror jag.
Mamma måste jag med ta dit!

Igår var vi på stan med. Jätte kul var det. Vi är ju aldrig i stan annars. Martin köpte massa t-skirts och linnen. Jag köpte ett linne och jambalya korv :). Vi åt Kina mat och kolla in saluhallen. Den var ok men inte wow. Det som Loka mest var ostdisken. Fast inget slår ju granhammar.

Otto tyckte stan var spännande. Så spännande att han däcka av efter typ 30 min. Och sov tills vi gick till bilen.

Idag ska vi till mamma :)


Kommentarer
Postat av: Suss

Lookalike! Vem var först?

2013-07-14 @ 17:05:28
URL: http://leontina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0