8/7

Igår var vi hos Martins pappa och frus torp. Martins farmor var där med. Väldigt rolig är hon. Och otroligt snäll. Jag fick en ring och ett guldarmband i 18 karat! Otto skötte sig exemplariskt. Tack för det.
Vi fick dessutom Martins pappas gamla åkgräsklippare!! Jag vart överlycklig! Nu blir livet enklare.
Vi fick god mat och hade en jätte mysig dag. Vi var ute hela dagen. Det var nästan så jag önska den inte tog slut.

I lördags var vi hos mamma. Det var mysigt. Vi åt goda mackor och kaka och gick en promenad till katrinelund. Där fick Otto doppa fötterna.
Min mamma (och lite jag) har alltid varit emot gåstolar. Så när vi kom till min mor så fick jag syn på en orange jätte söt bil som stod på golvet. Men mamma vad är det här?! Sa jag. Öh alltså det är ingen gå stol ser du väl det är en BIL sa mamma och började visa alla funktioner och knappar. Och det var en del. Otto tyckte först det var läskig men sen så kom han igång. Oj oj vad han höll på. Han tycker mycket om sin bil så nu har han en gå bil. Jo mamma det är en gå bil :) haha. Han pratade även mycket med sin mormor och inspekterade hennes lampa så den satt fast ordentligt.

Jag behöver väl knappt nämna att jg gått upp en gnutta. Så nu är det hårt som bara den i 4 dagar. Kommer gnälla och vara sur. Undrar när jag ska köra mig att jag inte är en sån som kan äta obegränsat utan att gå upp i vikt?!
Nå ja. Det är bara att ta nya tag idag. Promenader och frukt. Jag ska nå min målvikt på fredag. Ganska nervös. Jag måste klara det.



Kommentarer
Postat av: Bettan

Vilken rolig bil!! :)
Lät som ett par supermysiga dagar! Och vad skönt med åkgräsklippare :) tusen kramar

2013-07-09 @ 11:19:17
Postat av: Suss

Det är mest en bil, bara så du vet!!!!! Sedan om han väljer att gå lite, får man det på köpet. Jag är ABSOLUT emot gåstolar, men bilar har jag aldrig sagt något om! Puss hjärtat

2013-07-14 @ 17:04:09
URL: http://leontina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0