10/6

Martin har varit lång ledig. Det är alltid kul när vi båda är hemma tycker jag.
Vi har försökt bli av med bilen och hängt i Åsbro. Jag och Otto tog en sväng om till mamma/mormor med när Martin var på ett annat ställe mes bilen. Får hoppas den snart blir bortbytt.
Vi har promenixat och bara njutit.
Kollat på den fina barnvagnen och ja....det var nog allt.

Jag har lyckats gå ner 4,5kg på en månad. Syns inte alls. Förhoppningsvis går det fortare nästa månad. Ska vara betydligt hårdare nu.
Känns bra. Nu blir det 2 promenader om dagen.
Jag måste köpa mig en baddräkt. Ska se om jag kan få med mig min mamma att leta. Hon är bra på sånt.

Nä nu ska jag somna om. Otto somna om för länge sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0